Sayfalar

28 Ocak 2015 Çarşamba

Kördüğüm, Calia Read [Kitap Yorumu]

Kördüğüm'ü elime almamla bitirmem arasında dört saat var. O dört saat boyunca bin bir türlü duygu fırtınası yaşattı bana. 

Kitaba başlamadan önce methini çok duymuştum. Fakat konusuna dair hiç bir fikrim yoktu. Heyecan ve merakla kitaba başladım. Önce bir ne oluyoruz falan dedim: anlatım kızın ağzından ve kitap direk Naomi'nin akıl hastanesinde olması ile başlıyor. Bir Max diyor, bir Lachlan. Fallik! O, iki erkek arasında gidip geldikçe ben kıza gıcık oluyorum ama bir yandan da ben hangisine aşık olacağıma karar vermeye çalışıyorum. :)):))
Bu kitabı başlarda, okuduğum yorumlarda abartmışlar diye düşündüm. Fakat ilk golü hiç beklemediğim bir anda yedim. Onjdan sonra kitap ilerledikçe bende türlü türlü düşünceler oluşmaya başladı. Kitapla ilgili fikirler üretip duruyorum. Ben kesin şu şekildedir diyorum, sağdan bir gol yiyorum. Ben bu şekildedir diyorum; şaşırıp kalıyorum aynı yeri iki defa okuyorum. 

Yazar olağanüstü bir kurgu oluşturmuş. Kelimelerle çok iyi oynamış. Yazarın kağıda aktardığı her duyguyu yakalıyorsun.

Kördüğüm tam anlamıyla bir gizem yuvası. Acayip etkileyici bir romandı. Bu kitap seri değil ama umarım ki bu yazardan başka kitaplar okuruz.

Kitabın konusunaysa pek değinmek istemiyorum. Çünkü konu öyle bir şekilleniyor ki... Mesela ilk başlarda Naomi, Max ile beraber... Gibi ;-) Zaman zaman çocukluğuna dönüşler var ve orada da Lachlan ile beraber fakat onların ilişkisinin bir sonu yok. Lachlan her zaman onun yanında olan kişi. Max ise bambaşka bir konu. Yazar bu konu da adamı ters köşe ediyor. 

Naaomi ise aslında kitap boyunca tımarhane de ve doktora başından geçenleri anlatırken bir nokta da kendini tamamiyle bambaşka bir... Kurgu. Evet kurgu da buluyorsun.

Çok karışık oldu. :)):)) Kısacası Naomi'nin hepimizi inandırmak istediği bir hikayesi var. Kendide bu hikayeye inandığı için akıl hastanesinde yatıyor. Fakat şöyle de bir gerçek var ki o deli değil.
Aklınız karıştı değil mi? :)):)) Daha çok karışacak. Çok şaşıracaksınız.

Bu kitap tam bir kördüğüm.

Ve gerçekten ama gerçekten sıkılmadan okuyacağınız bir roman. Kitap çok iyiydi. Uzun zamandır bu kadar şaşırtıcı bir kurgu okumamıştım.

Biraz daha farklı bir roman arıyorsanız; Kördüğüm can-ı gönülden tavsiyemdir. 


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...