Sayfalar

19 Haziran 2014 Perşembe

Okunacak Listem



Herkese Merhaba...

Biz okurların her zaman ki en başlıca sorunu 'acaba şimdi ne okusam?' olmuştur hep. En azından benim için bu durum tartışılmaz liste başıdır. Kafamda hep bir sıraya koysam da okuyacaklarımı veya bir sonraki okuyacağımı belirlesemde nedense o an seçilenin yerine hiç aklımda olmayan bir kitabı okuyor olarak bulurum kendimi. Ve o güya seçilen kitaba bir türlü sıra gelmez. Bundan dolayı elimde çok eskilere dayanan alınmış yığınla kitap olur. Ben de hem eski aldıklarım hem de yeni gelenlerden kendime bir karma yaptım ve bir oku listesi oluşturdum. Umarım bu listeye bağlı kalırım. Aslın da bu sefer bayağı bir ümitliyim nedense :D

Şimdi gelelim listeme:


Aslında on kitap yazdığımı sanıyordum ama listeleme de rakam yanlışlığı yaptığımdan dokuz kitap yazmışım...Kimi kitap dediğim gibi elimde uzun zamandır vardı ama genelde yenilere düşkünlüğümden okuyamamıştım. Zaten bu listeyi de sırf onlarda okunsun tozlu raflarıma karışsın diye yaptım ne yalan söyleyeyim..

Sizin de var mı listeniz? Bence vardır mutlaka.. Siz de benimle paylaşır mısınız? Belki bu yolla beni daha fazla masrafa sokacaksınız ama olsun. Bilgiler paylaşılmalı.. Kitaplar paylaşılmalı mı? Bence hayır! Çünkü geri gelmiyor. Gelse bile benim gözüm gibi baktıklarımı sanki gözümü çıkarmak isterlermiş gibi yıpranmış getiriyorlar. O sebeple ödünç kitap vermem, istemem. İsteyen olursa da dış kapıyı gösteriyorum :D 


Kitapla ve Hoşçakalın...




Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...