Sayfalar

29 Haziran 2014 Pazar

Sonsuz Karanlık / Jeaniene Frost (Yorum)


Orijinal Adı: Eternal Kiss Of Darkness
Sayfa Sayısı: 431
Yazar: Jeaniene Frost
Goodreads Puanı: 4.21
Yayınevi: Pegasus Yayınları
Kitap Temin: Kitap Sihirbazı

Gece Avcısı serisinden bildiğimiz Bones'in atası olan Mencheres'in hikayesiydi bu kitap. Gece Avcısı serisini okurken içten içe acaba Frost Mencheres'i de ayrı bir kitapta yazar mı diye kendime çoğu kez sormuştum. Hatta Kızıl Damla'yı okurken tamam dedim bütün hayalleri yıkıldı Mencheres yok diye isyan etmiştim ama saolsun Frost işinin ehli çıktı.

Çok uzun süreli bir yaşamın ardından artık ölmesi gerektiğini düşünen Mencheres bu işi gulyabanilere yaptırırken hiç olmadık bir anda bir kızın onu kurtarmak istemesiyle planı suya düşer. Mencheres bu kızın aklını kaçırdığını düşünse de kız onu kurtarmaya karalıdır. Tabii Mencheres'i kurtarmak hayatına mal olacakken Mencheres onu kurtarır. Aslında ilk anda Kira Mencheres için çok şey ifade eder. Karşılıksız fedakarlık, çıkarsız bir savunma gibi. Kaldı ki Mencheres bu tür davranışları görmeyeli çok uzun zaman olmuştu. Hele ki biri toprak kadar yaşlı ise gerisini siz düşünün. Ama Mencheres'in aşık olmaktan önce yapması gereken çok şey vardı ama kim aşka karşı koyabilmiş ki. Hele ki karşısında ki kadın onu delicesine arzularken. 
Mencheres Kiray'yı unutmaya çaışır fakat Kira'nın buna hiç niyeti yoktur. Bir daha ki karşılaşmaları da hiç onaylamayacakları bir şekilde olur. Yine Mencheres Kira'nın hayatını kurtarır fakat bu sefer onu vampire dönüştürmesi gerekmektedir.,
Ölmek için an kolllayan usta bir vampir ve ona bütün hayatı geri kazandırmaya çalışan yeni yetme vampir olan Kira...
Kira'nın en çok hoşuma giden tarafı güçlü bir karakter olmasıydı. Ben okurken büyük keyif aldım. Umarım siz de seversiniz.

Kitaptan alıntılar;

''Everest Dağı'nın da muhteşem olduğunu düşünüyorum ama bu ona tırmanmaya niyetim olduğu anlamına gelmiyor.'' s/52

''Eskilerin de dediği gibi bedava süt içebilecekken neden inek satın alsınlar.''


Kitapla ve Hoşçakalın...





Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...