Sayfalar

11 Ağustos 2015 Salı

Bıraktığın Yerde Bekler Mi Aşk? / Opelia London



Orijinal Adı: Playing At Love
Seri Adı: Perfect Kisses
Seri Sıralaması: 1/3
Yazar Adı: Ophelia London
Tür: Günümüz Aşk
Yayınevi: Nemesis Kitap 



İçinizi ısıtacak sıcacık bir roman.

Bıraktığın Yerde Bekler Mi Aşk?... Acaba bekler mi? =) Kitaba cuk diye oturan bir soru. Ve yine cuk diye oturacak klasik bir cümle: En büyük aşklar kavgayla başlar. Bizim durumumuz da karakterlerimiz kavga etmekten ziyade savaşsa da. =)

Kitapta, karakterler de çok tatlı. Nemesis'in yenilerinden. Kitabın kapağı da çok tatlı. Okurken elinizden bırakamayacağınız bir roman. Yazarın kalemi sade. Akıcı. Al eline uzan, o gün bitirirsin. Zira benim öyle oldu. Tess ve Jack'e kapıldım. Tamam ya kabul: Tess de kimmiş? Jack'e kapıldım. =)

Konuya girmeden önce seriden bahsetmek istiyorum. Kitap, Mükemmel Öpücük serisinin ilk kitabı. İkinci kitap Tess'in en yakın arkadaşının hayatını anlatırken üçüncü kitapta Tess'in ağabeyi'nin hikayesini okuyacağız. Ben merakla devam kitaplarını bekliyorum. Bir de seri kapakları birbirine uygun çıktı mı tadından yenilmez olur. =)

Ayrıca yorumlarımı takip eden bilir ben pek aşk romanları okumuyorum. Okuduklarımda da oldukça seçiciyim. Sadece aşka yönelik hiç bir kurgusu olmayan kitaplar beni bayıyor. Bıraktığın Yerde Bekler Mi Aşk? kitabı için diyeceği ilk şeyse kitapta geçen aşkın yanı sıra güzel bir kurgunun olup bunun başarılı bir şekilde ilerlemesiydi. O yüzden de gönül rahatlığı ile sıkılmadan okuyacağınız bir roman diyebiliyorum.

Gel gelelim konusuna =)

Tess bir koro öğretmenidir. Ve müzik bölümünün başkanıdır. Üstelik de işine ve müziğe aşıktır. [Bu kitabı okurken müzik dinleyin derim] Tabi iş hayatında ne kadar başarılıysa aşk hayatında da bir o kadar rezil haldedir. =) Eee erkek milleti. Seçici olmak lazım. Ama nereye kadar? =) Tess'in kalbi kırıklarla doludur. Kalbini kıran ilk kişide 14 yıl önce aşık olduğu Jack'dir.

Jack ise Tess'in okuluna yeni koç olarak gelir. İşi zor; takımı adam etmek. Lise öğrencileri ile uğraşmak kolay değil. Kendi gençliğimden biliyorum. Gerçi bizim Jack gibi koçumuz hiç olmadı ama... =)=)=)

Fakat Jack ve Tess'in işi zor. Çünkü okul bütçe kesintisi yapmayı planladıklarını söyler ve seçmeli derslerden biri müfredattan kalkacaktır. Bunlardan biri ya koro ya da futbol olacaktır. Tess ve Jack'in arasında ki savaş da böylece başlamış olur. 

Bir yandan işsiz kalmamak için birbirleriyle savaşırlarken bir yandan da kendi hisleriyle savaşmak zorunda kalan ikilimizi okumak tadından yenilmezdi. =) Yorumun en başında söylediğimi tekrarlayarak bitirmek istiyorum; Bıraktığın Yerde Bekler Mi Aşk? içinizi ısıtacak sıcacık bir roman.

Okuyun derim... =)=)=)




Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...