Sayfalar

26 Mayıs 2014 Pazartesi

Ukitap Bir Harika :)

Evettttt.. Bloğumun ilk postu ile karşınızdayım. ilk yazım bir takas postu olacak ve sizin de bundan yararlanacağınızı umuyorum. Bir çoğunuzun belki de bildiği gibi Ukitap'ta kitap satabilir, alabilir ve takas yapabilirsiniz. Ben genellikle tercihimiz takastan yana kullanıyorum ve bu bana daha hesaplı geliyor. 
Geçenlerde ana sayfada görmüştüm bu kitapları dikkatimi çekmiş ve hemen goodreads puanına bakmıştım. Sanırım bende alışkanlık haline geldi. Bir kitabı veya seriyi almaya karar vermeden önce ilk puanlamasına ve eğer seri ise kaç kitaptan oluştuğuna bakıyorum. İlk kitap okumaya başladığımda kitabı görür eğer konu hoşuma giderse hemen dalardım. Ehh zamanla bir şeyler öğreniyor insan. 
Neyse konuyu fazla dağıtmadan size hemen takasım sonucu aldığım seriyi tanıtmak istiyorum. Hex Hall serisi olarak adı geçen serimiz 3 kitaptan oluşuyor ve puanları bana göre gayet tatmin edici. Keza birinci kitap 3.99, ikincisi 4.17 ve üçüncüsü ise 4.11. Kitaplar Karakedi yayınlarına ait. Fark ettim de bu yayınevine ait daha önce hiç kitap okumamışım. Umarım seri beni hayal kırıklığına uğratmaz. 
İlk postum şimdilik bu kadar. Bir diğer yazımda görüşmek üzere... :))

Kitap temin için: www.okuoku.com



Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...